wtorek, 15 sierpnia 2017

Współpraca z sothopl.. :)



     Sotho to sklep z biżuterią, a także z perfumami. Można odwiedzić ich na stronie wpisując http://www.sotho.pl/ oraz zaobserwować ich na instagramie https://www.instagram.com/sothopl/ . Śledząc ich na instagramie dowiesz się czy pojawiły się jakieś nowości oraz czy są jakieś rabaty. :) Od niedawna współpracuję z sothopl. Mogę się przyznać że jest to moja pierwsza jakakolwiek współpraca.
      Sklep ten bardzo mi się podoba. Podoba mi się zarówno biżuteria jak i perfumy, a także wysyłka. Jest ona szybka oraz starannie zapakowana. Biżuterię można dostać w trzech odcieniach : złotym, srebrnym oraz różowym.
Perfumy są bardzo trwałe i pasują na każde spotkania i imprezy.  Od sotho dostałam piękny naszyjnik z kwiatem lotosu i śliczny, świeży perfum. Uwielbiam go nosić. <3 Pasuję do wszystkiego i na każdą okazję :) Perfum ten który dostałam kojarzy mi się z zapachem Lancome La vie est Belle. Jest cudowny :* Perfum jest idealną częścią mojej torebki. Może być także częścią twojej. :) Wystarczy tylko, że odwiedzisz ich na stronie internetowej bądź instagramie, a z pewnością wybierzesz coś dla siebie. Naprawdę polecam każdej dziewczynie oraz każdej kobiecie zainteresowania się biżuterią jak i perfumami. Rzeczy SOTHO mogą być idealnym prezentem.
       W sobotę 3 czerwca odbyły się moje urodziny :) To był cudowny dzień. W prezencie od  SOTHO otrzymałam piękny choker z krzyżykiem. Jest cudowny. Jeszcze tego samego dnia założyłam go na imprezę. Pasował idealnie.
      A już w październiku następne nowości *.* Czekam na nową kolekcję, którą na pewno zobaczycie na moim instagramie. Pokaże wam co to będzie. Tak więc śledźcie mnie na bieżąco tu na blogu tak jak na instagramie oraz snapchacie . :* :* :*


Biżuteria i perfumy - SOTHO
Jasno niebieska bluzka z opuszczonymi ramionami - H&M
Czarna torebka - H&M
Zegarek - CLUSE




























38 komentarzy:

  1. Gratuluje współpracy Kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta biżuteria :) jest piękna- taka skromna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) Jest naprawdę cudowna :) Zapraszam do ich sklepu :)

      Usuń
  3. love this post, so nice :)
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny naszyjnik ;).
    https://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the concept of jewerly and fragances. Is new and original. I will check them out. I follow you,can we follow each other?

    https://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sotho, mają śliczną biżuterię :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie znam i nie słyszałam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo świetne produkty <3 Serdecznie polecam :*

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy :) Śliczna biżuteria, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! Piękna biżuteria :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna biżuteria :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Obserwuje i również zachęcam do obserwacji mojego bloga :)

      Usuń
  11. Świetna biżuteria :)
    Nie słyszałam o tym sklepie :D
    Bardzo fajne rzeczy :P

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór lotosu jest piękny, gratuluję współpracy :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo jakie cudenka!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny ten krzyżyk :D
    nie słyszalam nigdy o tym sklepie :(
    gratuluje współpracy kochana ! <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Dziękuję :* I zachęcam do mojej obserwacji :*

      Usuń
  15. Sliczna biżuteria! Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Może warto zapoznać się z jego asortymentem. :)

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super :)
    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejrzałam sklep i na prawdę mają ciekawe produkty 😊 Nie wiem jak z perfumami, ponieważ ja zawsze muszę każde "obwąchać" i dopiero ocenić 😜 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą w 100% :) Produkty są naprawdę ciekawe :) I ja tak jak ty muszę obwąchać wszystkie perfumy :) Ale ten perfum, który dostałam w ciemno trafili w 10-tkę :** Naprawdę uwielbiam go <3

      Usuń
  18. Gratuluje współpracy! Takie małe flakony idealnie psują do torebki, można je wszędzie zabrać ze sobą :)
    Wybrałaś bardzo fajne rzeczy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście takie małe perfumy są idealne do torebki :* Bardzo Dziękuje :***

      Usuń
  19. Ja sroczka jestem, więc taką biżuterię uwielbiam i z chęcią bym Ci ją skradła ;) hihihihi
    przepiękna! <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Justyna Pomagalska , Blogger