poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Świnoujście 2017


Każdy z nas od zawsze cieszy się z wakacji :) Każdy czeka na nie z niecierpliwością. Te wakacje uważam za bardzo pracowite. Więc jak się mówi po ciężkiej pracy należy się urlop. Tak więc, był on niesamowity. :) Od kilku lat jeżdżę nad morze do Świnoujścia. Jest to piękne miasto, które jest położone na trzech wyspach :) Graniczy z naszymi zachodnimi sąsiadami. Do Niemiec można było iść pieszo, ale także rowerem. Uwielbiam morze, plaże i relax . Właśnie tam wszystko miałam:) W czasie mojego pobytu w Świnoujściu trwał DZIEŃ DOBRY WAKACJE W TVN  "PROJEKT PLAŻA" :) Super sprawa oraz cudowne przeżycie. Wszystko to prowadził świetny oraz bardzo sympatyczny prezenter Olivier Janiak. :) Śpiewała dla nas Kasia Stankiewicz :) Cały pobyt bardzo mi się podobał. Choć jak wiemy pogoda nie zawsze jest wymarzona, lecz trzy dni były bardzo upalne i jak to się mówi leżałam na plaży jak foka i się opalałam. Jedynym minusem przez który musiałam skończyć urlop to komary. Było ich tak dużo, że czasami nie można było wyjść na dwór i pospacerować trochę po promenadzie lub nawet po plaży. Choć pobyt w Świnoujściu nie wyszedł mi w 100 -procentach tak jak sobie to wymarzyłam, na pewno w 1000-procentach polecam to miejsce <3 Tak więc zachęcam odwiedzić to piękne miasto i dać znać jak było :*


Zdjęcia robione telefonem - Sony Xperia Z1 Compact i Huawei P8 Lite
Strój Kąpielowy - Triangl
Biała bluzka z opuszczonymi ramionami ( hiszpanka ) - H&M
Buty - New Balance i Converse (krótkie białe)

Wszystkie Zdjęcia robione Osobiście !!!



 












 











29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :P
    Twoja hiszpanka mi się mega podoba *.* mam fioła na punkcie hiszpanek :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo :) Chętnie poczytam i zaobserwuje :)

      Usuń
    2. Obserwuję również i już czekam na nowe posty :D

      Usuń
    3. Super Bardzo się ciecze :)

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia ,czytając twojego posta mam cheć się spakoować i pojechać do Świnoujścia .Super blog polecam i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog jest naprawdę świetny tak jak zdjęcia :) Obserwuje i czekam na nowości *.*

      Usuń
  3. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I would be a glad! <3

    I following you!#7
    Have a great day!

    www.cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia- aż mam ochotę na mały wypad nad morze

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Obserwuje i czekam na nowości :*

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Obserwuję tu i tu również zapraszam do obserwacji mojego bloga tak samo jak na instagramie :*

      Usuń
  7. przyznam szczerze, że nad polskim morzem jeszcze nie byłam :( mam nadzieję, że będzie dane w końcu mi je zobaczyć :)
    super, że Twoje wczasy się udały ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde polecam Świnoujście jest piękne :* Plaża jest równie piękna :) Choć tak jak wiadomo polskie morze zimne, lecz w gorące dni warto wejść się ochłodzić :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Najbardziej podobają mi się te ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaaa <3 ale tam pieknie! Bardzo udany wyjazd <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Obserwuje więc zapraszm także do mojej obserwacji :)

      Usuń
  10. Jakie urocze dziecko *.* zdjęcia piękn3e!
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia, masz prawdziwy talent 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskponale Cię rozumiem kochana, bo my w tym roku wybraliśmy się na 5 dni nad morze, niby tylko 5 dni, a cieszyłam się jak dziecko :):)
    Świnoujście jest piękne, ja lubię ciesze i spokoj, więc mi idpowiada to miejsce w zupełności, a na dodatek szeroka plaża- to jest duuuży plus :)

    super wyglądasz, świetne foty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :* Dziękuję Bardzo z całego serca :*:*:*

      Usuń
  13. ah te zachody słońca nad morzem są czymś tak pięknym że aż nie da się opisać słowami.. aż nie mogę się doczekać aż znów tam zawitam :)

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak są przecudowne <3 Po prostu je uwielbiam :*

      Usuń
  14. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Justyna Pomagalska , Blogger