poniedziałek, 25 września 2017

Ulubione Cytaty...





"Człowiek szuka miłości, bo w głębi serca wie, że tylko miłość może uczynić go szczęśliwym."
> Jan Paweł II <




" Człowiek jest wielki nie przez to co posiada, lecz przez to kim jest.  Nie przez to co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi."
> Jan Paweł II <




" Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."
> Jan Paweł II <




Wstań, nie skupiaj się na swoich słabościach i wątpliwościach ... żyj wyprostowany! "
> Jan Paweł II <




" Nie lubię mówić o swoich problemach. Zazwyczaj i tak nikt ich za mnie nie załatwi. To po co ? Żeby słyszeć: '' Nie martw się, jakoś to będzie "? To sama to sobie mogę powiedzieć."
> Maria Czubaszek <




" Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga, łam czego rozum nie złamie."
> Adam Mickiewicz <




" Jeśli coś kochasz, puść to wolno. Kiedy do Ciebie wróci, jest Twoje. Jeśli nie, nigdy Twoje nie było. "
> Antoine de Saint Exupery - "Mały Książę" <




" Czasami najmniejsze rzeczy zajmują najwięcej miejsca w naszym sercu"
> Kubuś Puchatek <




" W życiu za wszystko się płaci, za dobro i zło. Za wszystko."
> Ojciec Pio <




" Najlepszych rzeczy w życiu nie można kupić za pieniądze. "
> Albert Einstein <




" Mądry człowiek nie opłakuje przegranej, lecz szuka sposobu aby wyleczyć odniesione rany."
> William Szekspir <




" Myślałem, że najgorsze w życiu to być samotnym.  Tak nie jest. Najgorsze to być z ludźmi , którzy sprawiają, że czujesz się samotny."
> Robin Williams <





" Nie zawsze trzeba mówić co się wie,lecz zawsze trzeba wiedzieć co się mówi. "
> Autor nieznany <




" Kiedy nie możesz żyć rzeczywistością, żyjesz marzeniami ".
< Autor nieznany <




" nigdy nie pozwól na to by złośliwość innych ludzi zabiła w Tobie dobro ".
> Autor nieznany <




" Człowiek szczęśliwy to nie ten, który wszystko ma, ale ten. który cieszy się wszystkim, co ma ."
> Autor nieznany <



" Tylko nie martw się przez cały dzień. Wyznacz sobie na to godzinę, a potem ciesz się życiem ".
> Autor nieznany <



" W życiu nie zawsze warto iść na sktóty. Najbardziej smakuje to co kosztowało nas najwięcej wysiłku ."
> Autor nieznany <



" Nie marnuj czasu na ludzi, którzy nigdy nie pogratulują Ci sukcesu. Którzy nigdy nie ucieszą się Twoim szczęściem ."
> Autor nieznany <



" Celem naszego życia jest bycie szczęśliwym"
> Autor nieznany <




















138 komentarzy:

  1. Great post dear! I follow you #33 Follow me back please :)

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś same najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne cytaty i Twoja zdjecia, bardzo pozytywny post <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam cytaty Naszego Kochanego Karola Wojtyły :))


    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również <3 Są moją motywacją no gorsze dni ;** Pozdrawiam i już zerkam :*

      Usuń
  5. Same super cytaty wybrałaś, by przeżyć jakoś w tym świecie. Ten co jest smutny lub zagubiony powinien tu w trafić i przeczytać wszystko.

    Pozdrawiam cię z mytruetherapy.blogspot.com Zostawiam obserwację i dzięki za tak dobry i cenny komentarz. Zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;** Już wchodzę i nie ma za co ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam cytaty, szczególnie takie które potrafią zmotywować do działania i poprawić nastrój w sekundę ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :* To właśnie te, które mi zawsze poprawiają nastrój :*

      Usuń
  7. Piękne cytaty i świetne zdjęcia do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytaty Śp. Jana Pawła II świetne! :)

    xxPozdrawiam, będę wpadała częsciej<3
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cytaty. :D Bardzo do mnie trafiają. :)
    Masz piękne włostki. :D Ciekawy blog, obserwuję i zapraszam również do siebie
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you very much ;*** Yes, I follow you;* Kiss :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszłaś na zdjęciach. :) Ten cytat jest genialny: "Tylko nie martw się przez cały dzień. Wyznacz sobie na to godzinę, a potem ciesz się życiem ".. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne cytaty! Wszystkie bardzo mi się podobają, aczkolwiek przedostatni chyba najbardziej :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ Przy okazji obserwuję, ponieważ spodobał mi się Twój blog :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, a także za obserwację ;***

      Usuń
  13. Thank you for your comment on my blog<3
    I follow you now. Hope you will follow back.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ;* Thank you a follow my blog ;**

      Usuń
  14. Kochana ,pieknie wygladasz! masz sliczne włoski! Buziaki
    Co powiesz na wspolna obs? ja juz obserwuje :-)
    Buziaki!

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;** Oczywiście z przyjemnością ;**

      Usuń
  15. Lubie ten cytat Marii Czubaszek :) piękne zdjęcia ;*
    Zapraszam do mnie ;*
    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny, bardzo inspirujący post :) uwielbiam cytaty, mam kilka swoich ulubionych które jak czytam, albo wypowiadam od razu zmieniają moje samopoczucie. Dają mi energię i polepszają dzień :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie :) Zawsze mogę na nie liczyć jeśli chodzi o poprawę humoru ;)) Pozdrawiam ;**

      Usuń
  17. wybrałaś piękne, wartościowe cytaty :) takimi myślami warto kierować się w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne włosy :-) Jan Paweł II był wielce mądrym człowiekiem, jego słowa zawsze na mnie działały (nie wiem jak to wyrazić, brakuje mi odpowiedniego słowa). To też jedyny święty, który słucha moich modlitw i zawsze moje prośby się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;** O tak to były wielki człowiek <3

      Usuń
  19. Piękne cytaty, bardzo do mnie trafiły. A zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy!!Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne cytaty! Takie życiowe.. :)
    Piękna jesteś :*

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisałam sobie cytaty są piekne.Super zdjęcia. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czytać cytaty, mam taki zeszyt w którym zapisuje najpiękniejsze:) Super:)
    Zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Świetny post,wyglądasz cudownie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zawsze jest tak że czytając jakiś cytat analizuje go dokładnie, a dzisiaj.. przy każdym się zatrzymałam i pomyślałam nad jego głębszym sensem :) bardzo ciekawy post, pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć ;** Bardzo dziękuję :*

      Usuń
  26. Super post ;) Mój ulubiony cytat to " Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;** Cytaty św. Jana Pawła II są cudowne ;* Uwielbiam je wszystkie ;) To był i jest wielki człowiek :*

      Usuń
  27. Super post. ❤❤
    Obserwuje i zapraszam do siebie. ❤
    http://modnissia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nice post, i like fashion

    www yukgas id

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo mądrości w tych słowach ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Great quotes with your beautiful picture. " Sometimes the smallest things occupy the most space in our heart". too good.
    Follow for follow? will wait for you on my blog
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja uwielbiam takie mądre, refleksyjne cytaty, dają duzo do myślenia. Dziękuję za taki post :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Ja również dziękuję za odwiedziny :*

      Usuń
  32. Uwielbiam czytać cytaty Jana Pawła II :) Piękny post a Ty świetnie wyglądasz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się w 100% :* Uwielbiam te cytaty <3 Dziękuję bardzo bardzo ;***

      Usuń
  33. Rewelacyjne cytaty! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne cytaty;) uwielbiam takie życiowe ;)
    a ty pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post, I loved it! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here -> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/09/books-i-read-this-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie te cytaty są cudne. Najbardziej spodobał mi się
    " Kiedy nie możesz żyć rzeczywistością, żyjesz marzeniami ".

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. jak czytalam kilka z nich mialam ciary, jeden nawet zapisalam ten o wiedzeniu, co sie mowi! boski <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło :* Bardzo, ale to bardzo dziękuję ;**

      Usuń
  38. Piękne cytaty, niektóre z nich są też moimi ulubionymi JPII wilki człowiek!<3 W bieli wyglądasz lepiej. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-perfumy.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne cytaty, nie potrafię wybrać najlepszego! Obserwuję

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  40. Same piękne cytaty :) Ładne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Większość moich ulubionych cytatów pochodzi z bajek czy książek przeznaczonych dla dzieci. Ale są naprawdę piękne i przede wszystkim prawdziwe :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja uwielbiam cytaty Jana Pawła II <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super cytaty,śliczna jesteś ❤

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello dear,

    I follow you, I hope you follow me back :)

    http://vivereromance.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super cytaty, znam kilka i nawet sama je zapisuję, szczególnie te naszego Papieża uwielbiam je <3 Bardzo spodobał mi się również ten - "Tylko nie martw się przez cały dzień. Wyznacz sobie na to godzinę, a potem ciesz się życiem ".
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne cytaty, no i te zdjęcia! <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you on GFC! I hope you follow me back! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam słowa naszego papieża! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne cytaty, zachęcają do myślenia, obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. This is amazing post dear! Your blog theme is adorable ♥ I like it so much!

    I follow you, hope you'll follow back ♥
    kisses

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne bluzeczki, piękne zdjęcia! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. beautiful photos!
    your blog looks so lovely :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne cytaty, uwielbiałam Marie Czubaszek! :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ale jesteś śliczna dziewczyna:) a cytaty lubię sobie poczytać dla zadumy:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję ;*** Na pewno zajrzę ;**

      Usuń
  57. świetne cytaty, uwielbiam myśli Jana Pawła II i cytaty z małego księcia

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Najbardziej przypadł mi do gustu cytat:

    " Jeśli coś kochasz, puść to wolno. Kiedy do Ciebie wróci, jest Twoje. Jeśli nie, nigdy Twoje nie było. "

    święta prawda !! bardzo podobny cytat jest o przyjaźni...


    świetnie wyglądasz- bardzo podobają mi się te bluzki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo Dziękuję ;)) Jest mi ogromnie miło to słyszeć :) Jeszcze raz Dziękuję ;* :)

      Usuń
  59. Świetny post :d
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne cytaty! Uwielbiam czytać takie posty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuj e za odwiedziny ja równieś z pewnością cie odwiedzę ;***

      Usuń
  61. Bardzo podoba mi się to pierwsze zdjęcie! Chociaż wolę bluzkę w czarnej wersji ;) A cytaty... przeczytałam wszystkie i wiele z nich naprawdę mnie zainspirowało! Najbardziej lubię chyba te z "Małego księcia", mają w sobie szczególną moc!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  62. i zdjęcia i cytaty świetne! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo bardzo dziękuję <3 Miło słyszeć takie słowa <333

      Usuń
  63. Lovely pictures!! Love your delicate necklace!!Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Och uwielbiam posty z cytatami! Wszystkie są piękne, naprawdę. Poza tym zawierają samą prawdę :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo ;** Uwielbiam cytaty które mówią o prawdziwym życiu ;*

      Usuń

Copyright © 2016 Justyna Pomagalska , Blogger