poniedziałek, 4 września 2017

To już jest koniec...


       Wakacje to jest ten czas na który czekamy cały rok. To dwa miesiące odpoczynku, zabawy. Nie trzeba się o nic martwić, że się czegoś zapomniało, że się czegoś nie nauczyło. To po prostu wolność od szkoły/pracy.
       Wakacje powoli dobiegają końca. Niestety, gdy one się już kończą, zaczyna się następny rok szkolny. Znów zaczyna się nauka, obowiązki oraz zmartwienia.Ciężko jest się po wakacjach, nastawić  do porannych budzików. Wiadomo,  chodzenie do szkoły ma swoje minusy, lecz musimy pamiętać, że oprócz tych minusów mamy również plusy. Jak wiecie lub nie, w tym roku skończyłam liceum. Jestem tegoroczną maturzystką. I jak ja chodziłam do szkoły cieszyłam się,że zobaczę się z koleżankami. Pogadamy, po narzekamy jak nam jest źle. Lecz gdy chodzi o naukę było różnie. Raz dobrze, raz źle. Choć nauka to jest naszym obowiązkiem i zawsze na nią narzekamy, pamiętajmy że bez niej byśmy niczego nie potrafili zrobić. Także nie załamujcie się, bo nie tylko wam już się kończą powoli wakacje, lecz mnie też. Ja także wracam do szkoły, tak więc głowa do góry.
      Pamiętajcie te słowa:
       
                                              " Ucz się ucz,bo nauka to potęgi klucz
                                                          Kto te klucze zdobędzie
                                                     Ten szczęśliwy w życiu będzie ".




Katana Jeans - H&M
Krótkie spodenki Jeans - H&M
Biała Hiszpanka - H&M
Granatowa Hiszzpanka - H&M
Czarna bluzka z krótkim rękawkiem - H&M
Białe spodnie z wysokim stanem - BERSHKA 
























































3 komentarze:

Copyright © 2016 Justyna Pomagalska , Blogger